Як студенту стати фрілансером та заробляти в доларах
Сучасний студент рідко присвячує свій час виключно навчанню та живе на одну стипендію. Багато хто вже на другому-третьому курсі знаходить постійну роботу, інші намагаються знвйти тимчасовий підробіток. Останнім часом все більше студентів надають фріланс-послуги, а ті з них, хто працює фрілансером і має клієнтів з країн Європи та Північної Америки часто мають досить високий дохід, адже заробляють в валюті і по значно більших розцінках, ніж існують на українському ринку праці.
Розібратися з особливостями фрілансу в Євросоюзі та США та вибрати спеціалізацію допоможе книга "Фріланс на західному ринку - як розпочати та досягти успіху". Окремий її розділ присвячений опису типів робіт, які може виконати фрілансер. Серед них є чимало таких, які не вимагають великого досвіду та запросто можуть бути освоєними студентами для заробітку у вільний від навчання час.
Копірайтер
Якщо студент достатньо добре володіє письмовою англійською, одним з перспективних напрямків, особливо для студентів-філологів, є копірайтинг – створення статей, часто з додатковою вимогою використовувати певні ключові слова.
Додатковою перевагою буде знання специфіки аудиторії країни, для якої ствоюється контент, володіння специфічними словами та виразами.
Перекладач
Не варто лякатися завдань з перекладу - це зовсім необов’язково мають бути складні тексти або ж докумненти. В багатьох випадках необхідно перекладати інтерфейс для сайті або web-додатків з багатомовним інтерфейсом.
Іншим можливим варіантом є переклад статей для сайтів з багатомовним контентом. Найбільш простими для початківців є завдання з перекладу на українську та російську мови. Крім того, довготермінова співпраця з авторами блогів на певну тематику приносить дозволить регулярно отримувати додатковий пристойний заробіток.
Однак, найбільший заробіток у випадку наявності необхідних знань дають переклади з англійської мови на європейські (та навпаки) маркетингових статей або контенту сайтів.
Data-entry спеціаліст
Одна з найпростіших робіт - це звичайне введення введенні даних. Як правило, потрібно переносити інформацію в Excel або ж заповнювати різноманітні форм на сайтах.
Data-entry працівників, як правило, наймають для створення сайтів каталогів, дошок оголошень, тобто там, де потрібно внести велику кількість правдоподібних даних. Однак, для таких робівнеобхідно мати достатній рівень іноземної мови, щоб коректно писати і видозмінювати тексти.
Іноді data-entry спеціаліста наймають для внесення коментарів у соціальних мережах. Однак, в такому випадку слід мати декілька фейкових профайлів, які виглядатимуть як справжні для стороннього спостерігача.
Спеціаліст з SEO/SMM
SMM спеціалісти по справжньому “живуть” в соціальних мережах і займаються просуванням продуктів та послуг з їх допомогою. Основні їх завдання - створення маркетингових сторінок, проведення “партизанських” або ж viral маркетингових кампаній.
Окрема варто виділити SEO-сеціалістів, основною задачею яких є оптимізація сайтів клієнта для отримання відвідувачів та потенційних клієнтів з сайтів-пошуковиків. Крім того, часто їхньою задачею є підняття рангу в системі Alexa, адже для багатьох американських замовників це є важливим критерієм.
Найпопулярнішим завдання з SEO є написання оптимізованих статей на тематику сайта клієнта або переписування існуючих. Нерідко необхідно створювати потрібну масу посилань (так званий linkbuilding)
Для більш досвідчених спеціалістів підійдуть завдання з перебудуванням HTML-коду
Спеціаліст з Photoshop
Відносна легкість опанування Adobe Photoshop стане в нагоді тим, хто бажає займатися роботою з растровою графікою. “Фотошопери” працюють з обробкою фотографій, своренням колажів для сайтів, малюванням іконок та інших елементів інтерфейсу. В цій галузі знайдеться місце не тільки тим, хто має хист до малювання, а й для звичайних користувачів, адже є багато завдань, пов’язаних з рктинною обробкою зображень.
Тож не гайтеся та розпочніть працювати на західному ринку прямо зараз!