Щод нового фейка у фейсбуку про BFF - слово, яке ніби-то придумав Марк Цукерберг, щоб визначати надійність паролів.
Якщо ви побачите повідомлення про те, що якщо написати BFF і воно стане зеленим кольором - все ок, а якщо чорним - треба поміняти пароль - НЕ ВЕДІТЬСЯ.
BFF - це Best Friends Forever. І зеленим його виділяє, так як ФБ розпізнає цю абревіатуру (і купу інших як абревіатур, так і виразів або слів) для того, щоб виділити їх користувачу. Слова не виділяються, якщо для акаунта відключена підсвітка "кольорових фраз" (це робиться в налаштуваннях).
Нечесні користувачі фейсбуку запустили цей фейк для того, щоб набрати багато коментарів та отримати можливість запускати рекламу для довірливих користувачів фейсбуку.
Люди, сторінки, групи і пости, які мають більше коментарів, мають суттєво більшу ймовірність бути показаними в стрічці новин користувачів (в тому числі і при відкрутці реклами). Крім того, на коментаторів певного посту можна націлити рекламу (і показ реклами буде дуже дешевим для рекламодавця).
Тому, якщо не хочете отримувати набридливої реклами - не коментуйте такі пости, а тих, хто їх створює - відправляйте в бан.
Між іншим, в фейсбуку багато варіантів з накруткою з використанням речей, які розраховані на довірливих і чуйних користувачів фейсбуку - наприклад, дівчинка-інвалід з розмальованими досочками і підписом "постав лайк для моїх робіт”. Зверніть увагу, що ніде посилання на те, де можна подивитися або купити ці роботи не має.
Тому велике прохання - не довіряйте шахраям.
Джерело - фейсбук
Ви читаєте статтю: Цукерберг не придумував слова BFF - це обман. Не забудьте розповісти друзям!