Як задовбати всіх у фейсбуку - або інструкція для SMM-щиків
Користувач фейсбуку познущався з горе-SMMщиків і склав жартівливу інструкцію, яка стала хітом в мережі:
Як зробити ідеальний профіль для Фейсбук. Кілька практичних рекомендацій.
- назвати свій профіль замість імені назвою фірми або виду діяльності. Іванна Автосрахування, Розсувні Столи, Гарячі Тури, Restoraninvest Bu-Horeca RI - імена, які ніколи не втратять свіжості, актуальності та привабливості. Родичів та однокурсників можна не додати в друзі, а такий запит ніколи не оминеш. Вишак - Степан Патріот чи Бодя Волонтер. В сонм святих відразу після запиту на дружбу.
- Зробити профіль, в якому лише одне фото. Бажано, щоб це була фотка якоїсь маловідомої фотомоделі. Або напівоголена спина на пляжі, без обличчя. Ще може бути картинка з котиком. Зовсім ідеально - постер з рекламною акцією фірми, яку ви просуваєте. Це класика, яка завжди в моді.
- Деякі лузери переймаються контентом. Репости цікавих статей, анекдоти, фотоальбоми... Особливі фанати взагалі заморочуються і викладають власні думки. Ну чи принаймні чиїсь думки, переказані власними словами. Дайте собі чистий спокій. Ви ж не блогєр якийсь, простигосподи. Не вантажте людей думками і гумором. Валіть відразу репости зі своєї веб- сторінки. По двадцять на день - так вони точно не оминуть нікого увагою.
Ніхто не лайкає і не коментить ваші пости? Хто б то рахував, ви ж серйозний бізнесмен чи як мінімум менеджер, а не хіпстер якийсь.У вас нема часу на такі дурниці, як лайки рахувати. Треба ж лізти у Пейнт і робити новий макет нової акції!
- І ніколи, ніколи, чуєте, не створюйте сторінки для свого бізнесу чи фірми, якою ви керуєте . Тільки групу. І додавайте всіх туди, не питаючи згоди. Ви ж не лох якийсь - згоди просити, правильно? Вони ж можуть ще й відмовитися, і навіть не зрозуміти, що втрачають!